خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

آموزش احداث گلخانه


آگلخانه,احداث گلخانه,آموزش احداث گلخانه,خرید آموزش احداث گلخانه,آموزش ساخت گلخانه 

احداث گلخانه

آموزش ساخت گلخانه از سری مجموعه دی وی دی های آموزشی می باشد که به دلیل قیمت مناسب و فروش بالا از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. آموزش احداث گلخانه از مباحث شیرین و مورد توجه اکثر دانشجویان مهندسی کشاورزی می باشد. گلخانه ای که مکانی مناسب و استاندارد برای کاشت و پرورش محصولات مورد علاقه و درآمد زا می باشد.


آگلخانه,احداث گلخانه,آموزش احداث گلخانه,خرید آموزش احداث گلخانه,آموزش ساخت گلخانه 

آموزش احداث گلخانه


گلخانه بخش محدودی از فضاست که در آن عوامل محیطی قابل کنترل بوده و برای کشتهای متراکم گیاه احداث میگردد…احداث گلخانه برای تولید میوه های خارج از فصل و همچنین گل و گیاهان زینتی از قرن ۱۷ میلادی در اروپا آغاز و در سالهای اخیر به منظور استفاده بهینه از منابع خاک و آب و یا اشتغال زایی در سراسر جهان گسترش یافته است.

۱- تعریف گلخانه: گلخانه بخش محدودی از فضاست که در آن کلیه عوامل محیطی قابل کنترل بوده و برای کشتهای متراکم و تولید محصول خارج فصل و یا خارج از محیط طبیعی گیاه احداث میگردد.

۲- انواع گلخانه ها: گلخانه ها از نظر نوع تو لید و نوع تیپ سازه دارای انواع مختلفی به شرح ذیل می باشند.

تقسیم بندی بر اساس نوع تولید:
- گلخانه های تولیدی سبزی و صیفی
- گلخانه های تولید گل و گیاهان زینتی برای تولید انواع گلهای شاخه بریده
- سالنهای گلخانه ای تولید قارچ دکمه ای و قارچ صدفی
- گلخانه های چوبی

اخطار : برخی از فروشگاه ها آموزش احداث گلخانه را با کیفیت درجه 2 یا حتی درجه 3 برای فروش گذاشته اند . همیشه قیمت ارزانتر دلیل بر اورجینال بودن محصول نمی باشد ! ! از نوین استور آسوده خرید کنید ...

توجه : فروشگاه نوین استور درای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن جمهوری اسلامی ایران می باشد . همچنین این پایگاه تجاری در وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی هم به ثبت رسیده است .

روش خرید: برای خرید آموزش احداث گلخانه پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت : 6,500 تومان

خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.