خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

آموزش پرورش بلدرچین

آموزش پرورش بلدرچین,پرورش بلدرچین,بلدرچین

پرورش بلدرچین

در چند دهه گذشته نژاد خاصی از بلدرچین که در آن زمان از معروفیت خاصی برخوردار نبود، به نام بلدرچین ژاپنی (coturnix coturnix japonica) بعنوان یک راه چاره جهت تخفیف شدت کمبود پروتئین، بویژه در کشورهای در حال توسعه، معرفی گردید که با توجه به ویژگیهای منحصر به فرد بلدرچین توانست خیلی زود چه در بخش تولید و چه در بحث مصرف به جایگاهی مهم دست یابد به گونه ای که هم اکنون پرورش بلدرچین بعنوان صنعتی سود آور و پر بازده در سراسر جهان شناخته شده است

آموزش پرورش بلدرچین,پرورش بلدرچین,بلدرچین

بلدرچین با داشتن بسیاری ویژگی های مناسب مانند: جثه کوچک، رشد سریع، بلوغ زود رس، تولید بالای تخم، فاصله نسلی کوتاه، کمترین نیاز به محیط پرورشی از نظر مساحت، خوراک کم، مقاومت به شوری جیره، دوره کوتاه جوجه کشی، مقاومت بالا نسبت به بسیاری از بیماریهای متداول، کیفیت بالای گوشت و تخم، هزینه کم تغذیه و درمان و بازگشت سرمایه سریع، نیاز به سرمایه گذاری کم در بخش هزینه های ثابت و جاری، بهای مناسب گوشت و تخم در بازار، افزایش میزان تقاضا جهت محصولات و مواردی نظیر اینها، بلدرچین بعنوان پرنده ای با ارزش و اقتصادی شناخته شده و هم اکنون در بسیاری از کشورهای جهان پرورش داده می شود.

گوشت و تخم بلدرچین به لحاظ ارزش غذایی و درمانی، بسیار مورد توجه است. تخم بلدرچین در مقایسه با تخم مرغ، به مراتب ارزش غذایی بالاتری دارد.


اخطار : برخی از فروشگاه ها آموزش پرورش بلدرچین را با کیفیت درجه 2 یا حتی درجه 3 برای فروش گذاشته اند . همیشه قیمت ارزانتر دلیل بر اورجینال بودن محصول نمی باشد ! ! از نوین استور آسوده خرید کنید ...

توجه : فروشگاه نوین استور درای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن جمهوری اسلامی ایران می باشد . همچنین این پایگاه تجاری در وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی هم به ثبت رسیده است .

روش خرید: برای خرید آموزش پرورش بلدرچین پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت : 6,500 تومان

خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.